رشد سریع ، آمازون را در جریان پخش فیلم های ویدئویی جلب می کند

برنامه های آنلاین علوم کامپیوتر دانشگاه درکسل به گونه ای طراحی شده اند که شما را برای کار در لبه فناوری آماده می کنند. این برنامه درسی برای دانش آموزان با هر سطح تجربه یا دانش قبلی طراحی شده است. برنامه مناسب خود را انتخاب کنید. بیشتر بدانید.
بر اساس نظرسنجی منتشر شده توسط یک شرکت تحقیقاتی بازار مصرف ، طی شش سال کوتاه آمازون از حالت بدتر به حالت اول در بسته پخش ویدئو رسیده است.

در بررسی سالانه خود از بازار تلویزیون های هوشمند و جعبه های جریان ، Parks Associated نشان داد که آمازون ، که 12 درصد از بازار فیلم های جریان مستقیم در سال 2015 را در اختیار داشت ، در سه ماهه اول سال جاری به 36 درصد رسیده است.

آمازون دارای افتخارات برتر با روکو است که 36 درصد بازار را نیز در اختیار دارد و پس از آن اپل (12 درصد) ، Chromecast (هشت درصد) و سایر افراد (شش درصد) قرار دارند.

در حالی که ثروت آمازون از سال 2015 افزایش یافته است ، Chromecast گوگل از بالاترین سطح خود در آن سال 21 درصد کاهش یافته است.

با این حال ، وضعیت Chromecast می تواند تغییر کند. پل اریکسون ، تحلیلگر پارکس ، توضیح داد: “نتایج ما نتایج بررسی سه ماهه اول بود.”

وی به TechNewsWorld گفت: “Chromecast جدید تلویزیون تا پایان سال راه اندازی نشده است ، بنابراین هنوز زود است که ببینیم این امر چگونه بر پایگاه کاربران Google تأثیر می گذارد. ممکن است یک یا دو ربع این تأثیر را نبینیم.”

وی هشدار داد: “آماری که می بینیم بسیار ایالات متحده محور است ، که پایه ای برای قدرت آمازون است. اگر به اروپا یا جای دیگری نگاه کنیم ، ممکن است متفاوت باشد.”

وی ادامه داد: یکی از عوامل موثر در افزایش آمازون در صفوف جریان ، بازاریابی تهاجمی آن است.

وی گفت: “به علاوه آنها یكی از بزرگترین سایتهای تجارت الكترونیكی را در جهان اداره می كنند. برای آنها بازار بزرگ دستگاههایشان بسیار مهم است.”

وی افزود: “آنها فقط با این دستگاه ها پایگاه مشترکان Prime خود را نمی گیرند.” “آنها بسیاری از مصرف کنندگان عمومی را که از آمازون خرید می کنند و دستگاه های ارائه شده با قیمت تخفیف شده را مشاهده می کنند یا می بینند آن را بهمراه چیزی که می خواهند با یک قیمت تخفیف شده جذب می کنند.”

در خبرنامه انتخاب ویرایشگر اخبار ECT مشترک شوید »

سه کلید موفقیت
تحلیلگر IDC آدام رایت سه عامل موفقیت آمازون در بازار جریان را می بیند: استراتژی محتوا و خدمات ، استراتژی سخت افزاری و استفاده از اکوسیستم و نام تجاری خانگی هوشمند گسترده تر.

“طی چند سال گذشته ، آمازون در ایجاد یک پلت فرم جریان کاربر پسند که طیف گسترده ای از کانال ها و محتوا را ارائه می دهد ، کار بسیار خوبی انجام داده است – تا حدی که هر اختلاف عمده قبلی یا اختلاف بین آمازون و رقبا مانند Roku ساقط شده است ، “او به TechNewsWorld گفت.

“آمازون نمونه کارهای جذابی از محتوای پخش جریانی را ایجاد کرده است – هر دو محتوای اصلی از طریق Prime Video و محتوای شخص ثالث – و همچنین با سیستم عامل های جریان مناسب مانند HBO و Paramount و بسیاری از افراد برای ارائه محتوایی که مصرف کنندگان همکاری می کنند ، همکاری کرده است. علاقه مند هستند ، “گفت.

وی افزود: موفقیت آمازون فقط فراتر از پلت فرم پخش جریانی Fire TV و محتوای جریانی است. آمازون در زمینه ساخت سخت افزار خود که به طور مداوم با ویژگی های جدید ، از جمله مواردی مانند قابلیت های 4K ، HDR و Dolby Atmos برای کیفیت بهتر تصویر و صدا ، به روز می شود ، یک کار استثنایی انجام داده است.

علاوه بر این ، وی ادامه داد ، این در استراتژی قیمت گذاری بسیار تهاجمی بوده است ، تا جایی که تخفیف های مکرر و قابل توجهی از پخش کننده های جریان Amazon TV را مشاهده می کنیم و همچنین بسته های زیادی از این استیک های جریان و جعبه های جریان با دیگر دستگاه های خانه هوشمند ، که به رشد فروش و رشد کاربری آنها کمک می کند.

رقابت ضعیف
علاوه بر این ، آمازون یک اکوسیستم بسیار گسترده و قوی از دستگاه های خانه هوشمند ساخته شده است – اعم از بلندگوهای هوشمند ، نمایشگرهای هوشمند ، پلاگین های هوشمند ، لوازم خانگی هوشمند ، راه حل های امنیتی هوشمند ، چراغ های هوشمند و بسیاری دیگر – که اثرات سرریز را ایجاد کرده و رایت توضیح داد که به افزایش فروش پخش کننده های جریان آمازون کمک می کند.

  • ادغام دقیق دستیار دیجیتال آمازون ، الکسا ، نیز به موفقیت دستگاه های جریان دهنده آن کمک می کند.

رایت ادامه داد: “توانایی استفاده از دستورات صوتی برای کنترل عملکرد تلویزیون یا جستجوی محتوا ، یا حتی بالا بردن نمای زنده از زنگ در ویدئو یا کنترل چراغ در جای دیگر خانه برای بسیاری از مصرف کنندگان بسیار جالب است.”

بیشتر موفقیت آمازون در شش سال گذشته به قیمت رقبا بوده است.

جیم نایل ، تحلیلگر اصلی تحقیقات فارستر ، ادامه داد: “اپل هرگز به هیچ وجه به تلویزیون تأکید زیادی نکرده است. آنها فقط کوشش زیادی کرده اند.”

وی به TechNewsWorld گفت: “و تجارت تلویزیون واقعاً به اندازه كافی نیست كه گوگل نگران این موضوع باشد.”

اریکسون افزود که اپل تمرکز زیادی بر روی اکوسیستم خود دارد. وی ادامه داد: “قیمت پیشنهادهای آن منعکس کننده این قیمت است.” “آنها با قیمت گذاری دستگاه های خود در 149 دلار به بالا در حالی که اکثر حجم بازار در حال حاضر 50 دلار یا کمتر باشد ، با دستگاه های Main Street رقابت نمی کنند.”

رایت اظهار داشت که سهم بازار اپل متضرر شده است

به طور قابل توجهی از آنجا که در اوایل مسابقه خانه های هوشمند عقب افتاده است و در مقایسه با آمازون ، به دلیل استفاده از اکوسیستم برای فروش دستگاه ها و ایجاد اثرات سرریز اکوسیستم ، اکوسیستم زیادی ندارد.

وی گفت: “گوگل هرگز در مورد سخت افزار محدوده یا به روزرسانی زیادی ارائه نمی دهد ، فقط اخیراً با راه اندازی Chromecast جدید خود با Google TV برخی از احیا شده است.”

فرصت های رشد جدید
سایر رقبا ، مانند روکو ، به طور مداوم به دنبال راه های جدید برای رشد هستند.

راس روبین ، تحلیلگر اصلی Reticle Research ، یک شرکت مشاوره فناوری مصرف کننده در شهر نیویورک ، گفت: “بسیاری از تولیدکنندگان دستگاه های پخش جریانی این روزها مجوز دارند.”

وی به TechNewsWorld گفت: “آنها سیستم عامل های تلویزیونی هستند كه در بسیاری از مارك ها فعالیت می كنند” آمازون در آنجا كار كمی انجام داده است اما نه به اندازه Roku.

“Roku همچنین از طریق کانال Roku و خرید اخیر کتابخانه سرویس پخش کوتاه مدت فیلم کوتاه مدت Quibi ، به ساخت تجهیزات سینمای خانگی مانند نوارهای صوتی با نرم افزار Roku در آن تعبیه شده و محتوای خود را ارائه داده است. ”

https://www.technewsworld.com/story/Rapid-Growth-Makes-Amazon-Leader-in-Streaming-Video-Market-87174.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.