گلکسی S9 در رنگ های طلایی و قرمز شرابی به صورت رسمی معرفی شد

گلکسی S9 طلایی

رسانه کلیک – سامسونگ امروز گلکسی S9 طلایی و شرابی رنگ را به صورت رسمی معرفی کرد. این دو رنگ زیبایی خاصی به پرچمداران شرکت کره ای بخشیده است.

برخی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند محصولات خود را در رنگ های ویژه ای روانه بازار می کنند که برای مثال می توان به نسخه قرمز رنگ اچ تی سی U11 و نسخه زرد رنگ لومیا 1020 اشاره کرد. در همین راستا امروز سامسونگ گلکسی S9 طلایی و شرابی رنگ را معرفی کرد.

 

سامسونگ با معرفی نسخه طلایی و شرابی رنگ گلکسی اس 9 و گلکسی S9 پلاس به دنبال جذب کاربران بیشتر است. برخی از کاربران خواهان تصاحب دستگاهی متفاوت هستند که این دو نسخه جدید می تواند رضایت آن ها را جلب کند. نسخه طلایی گلکسی اس 9 با نام Sunrise Gold معرفی شده است.

علاوه بر گلکسی S9 طلایی رنگ شاهد معرفی نسخه شرابی رنگ (Burgundy Red) گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز هستیم. تصاویر منتشر شده از این نسخه آن را در رنگ های مختلفی نشان می دهد. در یک تصویر این دستگاه قرمز رنگ بوده و در تصویری دیگر صورتی پررنگ است.

پنل های شیشه ای باعث می شود که دستگاه در زوایای مختلفی رنگ های متفاوتی را نمایش دهند. به همین دلیل نسخه شرابی رنگ گلکسی S9 و S9 پلاس در زوایای متفاوت رنگ های مختلفی را نشان می دهد.

سامسونگ نسخه شرابی رنگ گلکسی S9 و گلکسی اس 9 پلاس را تنها در کشورهای کره جنوبی و چین عرضه خواهد کرد. فروش این دو دستگاه از ماه جاری میلادی شروع خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این نسخه منتشر نشده است.

گلکسی S9 طلایی رنگ به همراه برادر بزرگ تر خود در ماه ژوئن در برخی کشورها مانند استرالیا، شیلی، کره جنوبی، اسپانیا و آلمان برای فروش عرضه خواهد شد. سامسونگ در نظر دارد نسخه طلایی رنگ جدیدترین پرچمداران خود را در آینده در بازارهای بیشتری عرضه کند.

click.ir/1397/02/26/samsung-galaxy-s9-gold-color/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.