بروزرسانی اندروید 8.1 برای گوشی نوکیا 7 ارائه شد

گوشی نوکیا 7

رسانه کلیک – شرکت HMD Global ظاهرا در امر عرضه بروزرسانی سیستم عامل بسیار فعال شده و اخیرا آپدیت اندروید 8.1 برای گوشی نوکیا 7 را عرضه کرده است.

همان طور که می دانید، مدتی است گوشی های نوکیا توسط شرکت HMD Global عرضه می شود. این کمپانی عملکرد خوبی در زمینه ارائه بروزرسانی سیستم عامل از خود نشان داده و در کنار عرضه اندروید اوریو، نسخه 8.1 آن را نیز برای برخی محصولات در دسترس کاربران قرار داده است.

یکی از آخرین گجت هایی که به این لیست اضافه شده، گوشی نوکیا 7 است که می توان آن را یک محصول اختصاصی برای کشور چین به حساب آورد. مدل جهانی آن به نام نوکیا 7 پلاس شناخته می شود که به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 8.1 عرضه می شود.

گوشی نوکیا 7

بروزرسانی اندروید 8.1 برای گوشی نوکیا 7 با حجم 700 مگابایتی ارائه شده و نیازمند حدودا 1.4 گیگابایت فضای خالی روی دستگاه است. با نصب این آپدیت، بسیاری از قابلیت های جدید از جمله استفاده همزمان از دو سیمکارت، پشتیبانی از VoLTE بر بستر شبکه 4G و فعال شدن آنلاک دستگاه از طریق تشخیص چهره در دسترس قرار می گیرند.

همچنین انتظار می رود که در کنار قابلیت های اشاره شده، بسته امنیتی ماه May و برخی بهبودهای نرم افزاری در زمینه سیستم عامل و دوربین را شاهد باشیم. به یاد داشته باشید که کلیه تنظیمات اعمال شده روی اپلیکیشن دوربین بعد از نصب آپدیت ریست خواهند شد و باید مجددا آنها را از ابتدا تنظیم کنید.

/click.ir/1397/02/23/android-oreo-8-1-update-nokia-7/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.