خرید آنلاین بیمه آتش سوزی ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی ایران : بیمه آتش سوزی ایران یکی دیگر از انواع بیمه نامه در شرکت سهامی بیمه ایران می باشد که به منظور جبران خسارت ها و زیان های مالی و مادی که در اثر حوادث ناشی از آتش سوزی به اموال و دارایی های بیمه گذار که می تواند جز اشخاص حقیقی و یا حقوقی باشد وارد گشته شامل می شود.

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی پیش رو و  به دلیل قیمت بالای ملک ها و اثباب و وسیله حفظ آنها اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که آسیب ببینند یا از بین بروند تهیه مجددشان بسیار سخت و دشوار خواهد بود. برخی از حوادث غیر قابل پیش بینی ای هستند که  باعث سانحه میشوند و که در خوش بینانه ترین حالت خسارت مالی زیادی را به جای میگذارد.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی صنعتی ایران : بیمه آتش سوزی صنعتی ایران یکی دیگر از بیمه های مفید شرکت بیمه ایران می باشد که به شکل توافقی بین بیمه گر( مراکز صنعتی) و بیمه گذار ایجاد می شود و در قالب صنعتی تجلی پیدا می کند. با استفاده از این بیمه نامه مراکز صنعتی در برابر زیان های مالی و خطراتی که آن ها را از بابت حوادثی چون آتش سوزی، صاعقه، انفجار و موارد مشابه پوشش می دهد.

با توجه به آمارهای موجود بسیاری از واحدهای صنعتی زمانی که دچار حادثه ای همچون آتش سوزی می شوند دچار خسارت هنگفتی شده و چناچه دارای بیمه نامه آتش سوزی با پوشش کافی و مناسب باشند می تواند بخش زیادی از این خسارت را جبران نمایند.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی ایران : بیمه آتش سوزی مسکونی عمومی ایران یکی از زیر شاخه های بیمه آتش سوزی مسکونی می باشد که تامین خسارت، جبران ضرر و زیان مالی و مادی ناشی از حوادثی که در اثر وقوع خطر آتش سوزی به اموال و دارایی های منقول و غیر منقول فرد بیمه شده وارد می شود را تحت پوشش قرار می دهد.

در این نوع از بیمه نامه با توجه به درخواست بیمه گذار واحدهای مسکونی علاوه بر خطرهای حریق، انفجار و صاعقه در برابر دیگر خطرهای اضافی و به شکل اختیاری با توجه به سرمایه دلخواه و به قیمت روز تحت پوشش قرار گرفته و حق سالانه آن با توجه به ارزش ساختمان و اسباب منزل ودیگر خطرها که طبق قرار داد شامل شده است محاسبه می گردد.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل ایران : بیمه آتش سوزی مسکونی طرح سیل ایران یک نوع از بیمه یکی دیگر از انواع زیر شاخه های بیمه آتش سوزی مسکونی است که اموال افراد را در برابر حوادثی چون طغیان رودخانه و جاری شدن سیل که بر اثر حوادثی چون ریزش باران، یا شکسته شدن سد به شرط این که آب از بستر طبیعی و اصلی خود خارج شود تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

منبع : https://iraninsurance724.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *