هواوی و BOE برای ساخت اولین گوشی انحناپذیر همکاری می‌کنند

هواوی و BOE برای ساخت اولین گوشی انحناپذیر همکاری می‌کنند

هواوی و شرکت BOE Technology، تولیدکننده‌ی پنل‌های اولد انحناپذیر، برای عرضه‌ی اولین گوشی انحناپذیر جهان همکاری می‌کنند.

هواوی ماه گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد با پیشی گرفتن از سامسونگ، در ماه نوامبر اولین گوشی هوشمند انحناپذیر را معرفی کند و نام خود را به عنوان اولین شرکت موفق به ارائه‌ی گوشی این‌چنینی، مطرح کند. شرکت چینی البته در خصوص جزئیات چگونگی انجام این کار اطلاعی نداده است؛ اما روز گذشته، گزارشی جدید از کره‌ی جنوبی از همکاری هواوی و BOE Technology برای ساخت اولین گوشی هوشمند انحناپذیر منتشر شد.

شرکت BOE Technology اولین شرکت چینی ساخت نمایشگرهای تخت است که اولین بار در سال ۲۰۱۷ تولید نمایشگرهای OLED با قابلیت انحنا را آغاز کرد. بر اساس گزارش مذکور، BOE قرار است پنل‌هایی هشت اینچی با قابلیت انحنا به داخل تولید کند و هواوی آن‌ها را در گوشی هوشمند انحنا‌پذیر خود به کار ببرد.

به علاوه، در این گزارش آمده است که BOE Technology سفارش‌هایی برای ساخت چهار نمونه‌‌ی اولیه‌ی پنل انحناپذیر برای دو شرکت سازنده‌ی موبایل داشته است که البته نامی از این شرکت‌ها برده نشده و هنوز مشخص نیست غیر از هواوی چه شرکت‌های دیگری قصد همکاری با BOE را دارند.

مشخص نیست BOE بتواند با ظرفیت فعلی از پس تأمین سفارش‌ها بربیاید یا خیر؛ اما در این بین، دست کم هواوی به عنوان شرکتی که پیشاپیش موافقت همکاری را از BOE گرفته است مشکلی در تأمین پنل‌های انحناپذیر خود نخواهد داشت.

zoomit.ir/2018/5/30/272574/huawei-and-boe-team-up/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.