Google Meet قفل های صوتی و تصویری جدیدی را برای میزبان عرضه می کند

Google Meet در حال دریافت قفل های صوتی و تصویری جدیدی است تا میزبان بتواند میکروفون و دوربین سایر شرکت کنندگان را خاموش کند. ویژگی جدید اساساً به شما امکان می دهد یک کاربر را بی صدا کرده و تا زمانی که قفل کاربر را باز نکرده اید ، نتوانید آن را بی صدا کنید.

در اوایل سال جاری ، گوگل این قابلیت را برای میزبان ایجاد کرد که همه افراد را به طور همزمان در یک تماس گروهی بی صدا کند. این ویژگی اخیر با جلوگیری از بی صدا کردن شرکت کنندگان در هر مرحله از تماس ، حرکت را یک قدم جلو می برد.

هنگامی که میزبان قفل صوتی یا تصویری را در جلسه اصلی فعال می کند ، در اتاق های برکوت نیز اعمال می شود. با این حال ، هرگونه تغییر در تنظیمات قفل در یک اتاق برک آوت بر تنظیمات سایر اتاقهای برکت یا جلسه اصلی تأثیر نمی گذارد.


گوگل می گوید قفل های صوتی و تصویری به میزبان اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر جلسات خود داشته باشد و به آنها اجازه می دهد تصمیم بگیرند چه زمانی می خواهند سطوح مختلف مشارکت کاربران را مجاز کنند. همچنین به آنها این امکان را می دهد تا با شرکت کنندگان در جلسه مزاحم صحبت کنند.

شایان ذکر است که شرکت کنندگان با استفاده از نسخه های برنامه های Android و iOS که از ویژگی جدید پشتیبانی نمی کنند ، در صورت روشن بودن قفل صوتی یا تصویری از جلسه حذف می شوند. اگر کاربران سعی کنند به جلسه ای بپیوندند که در حال حاضر قفل ها فعال هستند ، از آنها خواسته می شود تا برنامه خود را به روز کنند تا بتوانند در جلسه مجاز شوند. با این حال ، اگر میزبان قفل ها را خاموش کند ، شرکت کنندگان می توانند دوباره به جلسه بپیوندند.

ویژگیهای جدید قفل صوتی و تصویری از امروز به همراه مشتریان G Suite Basic و Business برای همه مشتریان Google Workspace در حال اجرا هستند.

گوگل در چند ماه گذشته ویژگی های متعددی را برای Meet ارائه کرده است ، زیرا همچنان در حال رقابت با تیم های Zoom و Microsoft در میان دوران کار از خانه است که به دلیل همه گیری ایجاد شده است. به عنوان مثال ، این شرکت ماه گذشته یک ویژگی جدید را راه اندازی کرد که به طور خودکار روشنایی وب کم شما را تنظیم می کند. علاوه بر این ، Google در ماه آوریل یک رابط کاربری تازه و چندین ویژگی برای Meet ارائه کرد. پلتفرم کنفرانس ویدئویی همچنین با هدف حفظ و جذب کاربران بیشتر با سرویس های دیگر مانند Otter.ai همکاری کرده است.

بیشتر TechCrunch

https://techcrunch.com/2021/10/22/google-meet-rolls-out-new-audio-and-video-locks-for-hosts/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.