در یک شهر پنسیلوانیا ، یک گروه فیس بوک خلا اخبار محلی را پر می کند

در یک شهر پنسیلوانیا ، یک گروه فیس بوک خلا اخبار محلی را پر می کند

در یک شهر پنسیلوانیا ، یک گروه فیس بوک خلا اخبار محلی را پر می کند

یک روز پس از شکرگذاری 2019 ، ساکنان شهر چیپوا ، پنسیلوانیا ، از پنجره های خود تماشا می کردند که پلیس ایالتی و محلی در حیاط خانه های خود به دنبال کایل مایکل جونز می شوند.

جونز ، 26 ساله ، یک برگ رپ طولانی برای جرائمی مانند رانندگی بی پروا و رفتارهای بی نظم داشت. وی با پریدن از اتومبیل و دویدن به آن ، به تلاش برای جلوگیری از ترافیک یک افسر پاسخ داده بود.

اطلاعات مربوط به جونز چند روز عمومی نخواهد بود ، بنابراین هنگامی که هلی کوپترها از بالای سر پرواز می کردند و سگ های پلیس جنگل های اطراف را جستجو می کردند ، ساکنان به فیس بوک وارد شدند. و آن وقت است که ترس و اغراق و باطل شروع به گردش و تکثیر می کند.

یک زن در The News Alerts of Beaver County ، یک گروه عمومی در فیس بوک که 43000 عضو – تقریباً یک چهارم جمعیت شهرستان – ارسال اخبار محلی از چاله ها و بسته شدن تجارت به سگ های گمشده و مجرمان مشکوک در شل.

پچ پچ در گروه اخبار گروه های بیور کانتی ، که شهر چیپوا را در میان 53 شهرداری خود قرار می دهد ، سریع پیش می رود. در اوایل همان روز ، پلیس محلی مجبور شده بود شایعات منتشر شده در این گروه درباره تلاش برای آدم ربایی در شهر خرید رودخانه موناکا را از بین ببرد. ساعاتی بعد و در فاصله 10 مایلی شمال ، در حالی که پلیس به دنبال جونز بود ، اعضای گروه در اسکنر پلیس قرار گرفتند و شروع به توصیف آنچه که می شنیدند کردند.

آنها گفتند که جونز لاغر بود و یک کفش و یک جوراب را از دست داده بود. شخصی ادعا کرد که اسلحه دارد. شخص دیگری ارسال کرده است که آنها در نزدیکی صدای شلیک شنیده اند. فکر دیگری که آنها شلیک اسلحه به زمین بازی را شنیده بودند. مردی ارسال کرد که همسر و فرزندان خود را به زیرزمین فرستاده و با اسلحه پر شده از درب او محافظت می کند. اریک هرمیک ، رئیس پلیس شهر چیپوا ، یک جانباز 30 ساله در اجرای قانون که رسماً وظیفه عالی نظارت بر نیروی پلیس 13 نفره شهرستان چیپوا را در ژانویه 2020 بر عهده گرفت ، گفت: “وقتی شروع به خواندن آن پست ها کردم ، ذهنم را از دست می دادم.”

نظرات سریعتر از آنکه مدیر گروه بتواند آنها را تعدیل کند – صدها مورد در یک ساعت ارائه شد. به گفته پلیس و مدیر خدمات مدیریت اضطراری ، همانطور که بسیاری از تماس های تلفنی وحشت زده با اپراتورهای 911 و حوزه پلیس محلی برقرار شده است.

جونز هیچ قاتلی نبود ، اما پلیس محلی می گوید برای چندینمین بار ارسال پیام های گروه در فیس بوک بدون نیاز به یک شهر باعث ترس و وحشت و افسران گره خورده است که مجبور بودند با شایعات مبارزه کنند ، در حالی که باید در مورد جنایات تحقیق می کردند.

اعضای جامعه می گویند که ارتباط بی نتیجه باعث ایجاد سردرگمی شده است ، به ویژه هشدار فشار اورژانس ارسال شده به تلفن های هوشمند در منطقه که به ساکنان هشدار می دهد برای جلوگیری از فرد مسلح بالقوه در آنجا بمانند.

با وجود هرج و مرج ، جونز خود را تحویل داد. او به “فرار برای فرار از افسر” و 14 اتهام دیگر مربوط به ترافیک متهم شد – اما بدون قتل یا تیراندازی.

هرمیک سال گذشته در مصاحبه ای از دفتر خود ، محاصره شده توسط جعبه های مقوایی غیر بسته بندی شده که دارای لباس فرم و جوایز پلیس بودند ، توصیف کرد که والدین عجله دارند تا بچه ها را از خانه دوستانشان و افراد مسن جامعه دریافت کنند که به خط تلفن خدمات اضطراری جاری شده اند.

وی گفت: “این فقط باعث وحشت شد.”

مانند سایر بخشهای پلیس در سراسر کشور ، پلیس شهر Chippewa از فیس بوک به دلیل توانایی دسترسی به جامعه و کمک به تحقیقات ، به ویژه سرقت های خرده فروشی ، استقبال کرد. اما هرمیک هرگز پیش بینی سردردهایی را که ممکن است ایجاد شود ، نکرد. داستان تقلبی قاتل درگیر ، تازه ترین مسئله ای بود که هرمیک گفت “یک مشکل بزرگ در شبکه های اجتماعی” است.

هرمیک گفت: “این فقط دیوانه است. این افراد دور هم نشستند و به غیر از گوش دادن به یك اسكنر و شروع به احساساتی كردن چیز دیگری ، هیچ كاری برای نشستن ندارند.” “من فکر نمی کنم هیچ گونه پاسخگویی یا بررسی برای اطمینان از اینکه این افراد اطلاعات واقعی را در آنجا قرار می دهند وجود دارد.”

افسران وظیفه نیز در این موضوع پست می فرستند ، اما تلاش برای تنظیم مستقیم فقط اوضاع را بدتر می کند. اعضای گروه پلیس را به سازماندهی “سرپوش گذاشتن” متهم کردند.

هرمیک گفت: “این شهرت ، جامعه ما ، اعتماد به بخش پلیس را از بین می برد و ما مجبور به بازیابی مجدد آن هستیم.” “من هرگز برای انجام این کار مشکلی نداشتم ، اما بگذارید مردم را در مورد آنچه که در آنجا قرار داده اند پاسخگو قرار دهیم.”

 

اما این سوال که چه کسی در ارائه اطلاعات در شهرستان بیور پاسخگو است مبهم است. یک منبع خبری منطقه که روزگاری مورد اعتماد بود ، روزنامه ای با 160 سال سابقه ، پس از بلعیده شدن توسط زنجیره های شرکت های بزرگ ، در چند ماه کوتاه ویران شد. خلا vac توسط رسانه های اجتماعی ، یعنی فیس بوک ، پر شد.

قانون گذاران و کارشناسان با انتقاد از ویژگی های گروه های فیس بوک ، ادعا می کنند که فضاهای عمدتا خصوصی به کانون اطلاعات غلط و افراط گرایی ویروس کرونا تبدیل شده است.

اما هشدارهای خبری شهرستان بیور پایگاه خانه یک شبه نظامی مسلح نیست و یک باتلاق تب QAnon نیست. در حقیقت ، تمرکز گروه بر اطلاعات به موقع و مرتبط برای یک جامعه کوچک در دنیای واقعی ، احتمالاً همان نوعی است که رئیس اجرایی مارک زاکربرگ هنگامی که شرکت خود را به سمت جوامع در سال 2017 متمرکز می کرد ، تصور می کرد.

و با این وجود ، نوع اطلاعات غلطی که در اخطارهای خبری بیور کانتی و هزاران گروه دیگر مبادله می شود ، درست مثل یک خطر بی نظیر است. لطیف تر و از بعضی جهات موذی تر است ، زیرا احتمال اعتماد بیشتر است. اطلاعات غلط – با حسن نیت توسط همسایگان ، بین حوادث محلی مشکوک و تحت نظارت یک عضو جامعه ، بدون آموزش ، اما با نیت خیر ، در دسترس است – هنوز هم می تواند یک جامعه را از هم بپاشد.

قلب شهرستان بیور در 30 مایلی شمال غربی پیتزبورگ واقع شده است ، منطقه ای زیبا از کشوری که رودخانه های بیور و اوهایو به هم می پیوندند.

در اوج شکوفایی خود ، شهرستان بیور شیوه زندگی طبقه متوسط ​​بود که بر روی Big Steel ساخته شده بود. اما سقوط صنعت تولید فولاد در دهه 1980 سخت به بیور کان ضربه زد. امروز ، کارخانه های تولید فولاد کرکره ای چشم انداز را از بین می برند. خیابانهای اصلی شهرهای کوچک شهرستان و پلهایی که آنها را بهم متصل می کند می توانند از تعمیرات استفاده کنند. مشاغل کوچک می توانند با مشتریان بیشتری کار کنند.

در سالهای اخیر ، بیکاری زیاد و بحران مواد افیونی به ویژه برای ساکنان باقیمانده این شهرستان بی رحمانه بوده است. افرادی که اقامت داشتند زیاد در مورد قدمت منطقه صحبت می کنند. تعداد بیشتری از بچه ها اکنون برای تحصیل یا شغل دور می شوند و اغلب هرگز برنمی گردند. گروه های فیس بوکی مانند هشدارهای خبری شهرستان بیور راهی برای ساکنان فعلی و سابق بوده است که می توانند با شهرهای کوچک خود در ارتباط باشند.

و گرچه این گروه ممکن است خاردار پلیس محلی باشد ، اما جوامع دیجیتالی مانند آن در حال فراگیر شدن هستند. فیس بوک تنها شبکه اجتماعی به سبک تماشای محله نیست – Nextdoor چهارمین برنامه محبوب در گروه اخبار فروشگاه اپل است – اما بزرگترین آن است. گروه های فوق محلی فیس بوک به ویژه در هنگام شیوع بیماری همه گیر و در مناطق فزاینده ای که روزنامه های محلی در آن بسته و یا روده دار شده اند ، برای به اشتراک گذاری اطلاعات بسیار مهم بوده است. در همان زمان ، این گروه ها به کانون اطلاعات غلط ، درگیری های حزبی و هوشیاری تبدیل شده اند.

هزاران گروه از این دست در فیس بوک وجود دارد که هرکدام مسائل خاص خود را دارند.

به گزارش لس آنجلس تایمز ، یک گروه 27،000 نفری در داکوتای شمالی ، اخبار گزارشگر مردم بیسمارک ، سال گذشته به کانون اطلاعات نادرست و ترس آور مهاجرت تبدیل شد. اسکنر و اخبار کلامات فالز ، یک گروه 7000 نفری در اورگان ، منبع شایعات ضد فتا بود که باعث اختلافات مسلحانه بین همسایگان در تابستان گذشته شد.

شهرستان بیور دارای سه گروه خبری مجزا در فیس بوک است. علاوه بر اخبار اخبار مربوط به شهرستان بیور ، گروه اخبار بیور با شدت تعدیل شده و کمتر محبوب است ، با 27000 عضو ، و اخبار و هشدارهای شهرستان بیور ، پنسیلوانیا ، با 5700 عضو.

جنیفر گریژیل ، استاد ارتباطات در دانشگاه سیراکیوز که در زمینه رسانه های اجتماعی تحصیل می کند ، گفت: “این ممکن است در خدمت مردم باشد. “در سیستمی با اخبار مشروع محلی ناکافی ، آنها فقط ممکن است با ارسال شایعات و تصحیح پلیس توسط آنها اطلاعات بدست آورند. یکی می تواند ادعا کند این است که اگر ما با روزنامه نگاری کمتر و بیشتر به دنبال این جاده برویم ، جامعه چه شکلی خواهد بود. پلیس و رسانه های اجتماعی دولت. ”

جمعه سیاه اولین باری نبود که اخطارهای خبری بیور کانتی مقامات محلی را ناامید می کرد. از زمان تأسیس آن در سال 2016 ، این گروه و زنی که آن را اداره می کردند ، به دلیل پستهایی که ادعا می شد اعضای آنها را با اطلاعات غلط جذب کرده ، مورد انتقاد قرار می گیرند.

از نظر آماری ، شهرستان بیور یک جامعه نسبتاً ایمن است. اما با قضاوت توسط پست های گروه اخبار اخبار گروه بیور کانتی ، این منطقه مملو از قاتلان ، قاچاقچیان انسان ، کودک آزاران و انواع جنایتکاران است. اعضا بارها عکسهای وانت سفید را در کنار هشدارهای مربوط به شخصیتهای سایه و گزارش دست اول فرار از آدم ربایی نزدیک قرار داده اند. سال گذشته ، مانند اکثر سازمان های رسمی خبری ، این گروه بیشتر بر روی Covid-19 و انتخابات تمرکز داشت.

علیرغم برخی توجهات منفی ، اعضا گفتند که آنها از این گروه قدردانی می کنند و آن را یک سرویس اجتماعی واقعی می دانند. آنها اطلاعیه های شغلی ، لیست آپارتمان های ارزان قیمت و توصیه های جدید رستوران را ارسال می کنند. در عرض چند دقیقه از ارسال یک مورد اضطراری مانند یک تصادف رانندگی ، یک عضو با دست اول k

nowledge قربانی معمولاً وارد سیستم می شود و به روز رسانی می کند. پیام های دعا سپس می چرخد.

یکی از اعضا در پستی خواستار نظر درباره این گروه شد و نوشت: “این به افراد اجازه می دهد تا در مورد موقعیت های محلی آگاهانه تصمیم بگیرند بدون اینکه به آنها گفته شود که درباره این مسائل چه فکری کنند.” “این همچنین مکانی برای یافتن اخباری است که مربوط به ما به صورت محلی است در حالی که اخبار حوزه های گسترده تری را پوشش می دهند.

و نکته آخر اینکه به ما امکان می دهد اطلاعات حیاتی را مدت ها قبل از اینکه خبر حتی خبر را پوشش دهد ، ارسال کنیم.

این گروه فقط یک پروژه جانبی برای مدیر خود نیست ، مادام العمر ساکن Beaver Falls ، Deanna Romigh. به او حس هدف می دهد.

رومیگ 36 ساله ، مادر مجرد دو نوجوان ، در مصاحبه ای از خانه پدری اش در بیور فالز گفت: “من همیشه آخرین نفری بودم که هر چیزی را می دانستم.” قبل از شروع همه گیری ، رومیگ یک کار تمیزکاری خانه داشت.

رومیگ ، که ناشنوا است ، گفت که این گروه روش او برای کسب اطلاعات و ارتباط با همسایگان است.

وی گفت: “من نیز باید همه چیز را بدانم.” “من نامرئی نیستم. بنابراین فقط گروه خودم را ساختم. هرگز فکر نمی کردم که اینقدر بزرگ شود. منظورم این است که خودم شوکه شده ام.”

یکی از اولین پست های او ، در ژوئن 2016 ، فراخوان بود. “چه کسی اسکنر را در تلفنهای خود پیدا کرده است؟ Lmk.” او نوشت ، و از اعضایی که مایل به ارسال پیام در مورد جرایم و راهبندان هستند خواستار شد. “من این کار را برای یین انجام می دهم اما ناشنوا هستم. لول.”

تصویر:
دینا رومیگ در خانه خود در بیور فالز ، پنسیلوانیا ، در سال 2020. جاستین مریمان / برای NBC News
این قوانین ساده بود – با یکدیگر خوش برخورد باشید و بدون سیاست – و وقتی گروه او رشد می کرد ، رومی به سرعت هر کسی که آنها را نقض کند ، منع کرد. در عرض چند ماه ، او چندین هزار عضو داشت. بدون راهنمایی واقعی فیس بوک ، رومیگ همانطور که می رفت یاد گرفت. در اوایل ، برخی از اعضا عکس افرادی را که به گفته آنها مرتکب جرم شده اند ، ارسال می کردند و برخی دیگر نیز در مورد فعالیت پلیس به شیوه هایی که می تواند مجرمان را آگاه کند ، پست می گذاشتند. بنابراین او سیاست های جدیدی را وضع کرد: هیچ چهره ای و هیچ چیز دیگری که مانع تحقیقات شود.

رومی چندین مدیر اجرایی و مجری را پشت سر گذاشته است اما در نهایت گروه را خودش اداره می کند. او تخمین می زند که هر روز شش ساعت را صرف تأیید اعضا و پست ها و تعدیل نظرات می کند – کاری که فیس بوک برای انجام آن به او پولی پرداخت نمی کند. طبق گفته CrowdTangle ، برای گروهی از اندازه او که بیش از 4.5 میلیون تعامل را به همراه داشته است ، کار بیش از آن چیزی است که وی هنگام شروع در ذهن داشت.

وی گفت: “من فقط غرق می شوم.”

حدود یک سوم فعالیت در اخطارهای خبری بیور کانتی ارسال و ارسال نظر درباره پیوندهای اخبار است. رومی سعی دارد گروه را به اخبار محلی متمرکز کند ، اما اخیراً چیزهای زیادی برای ارسال وجود ندارد.

بیور کانتی است که به عنوان یک صحرای خبری شناخته می شود – یکی از 20 ایالت در این ایالت که تنها یک روزنامه یا فاقد روزنامه دارد. تنها روزنامه ای که بیور کانتی و 170،000 ساکن آن را پوشش می دهد ، بیور کانتی تایمز است که به شکوه جلال سابق خود تبدیل شده است.

مشکلات آن نمونه ای از فشاری است که در هزاران اتاق خبر محلی در سراسر کشور احساس می شود. کاهش درآمد آگهی و یک مدل تجاری به طور کلی شکسته ، تقریباً یک چهارم روزنامه های ایالات متحده را در 15 سال گذشته متوقف کرده است.

جاناتان شلئوس ، رئیس اتحادیه خبری-کارگران ارتباطات آمریکا ، در جلسه دادرسی مجلس در مارس ، شهادت داد: “ما واقعاً با یک رویداد در سطح انقراض برای اخبار محلی روبرو هستیم.”

فیس بوک دقیقاً اخبار محلی را نکشید ، اما مطمئناً سرعت آن را تسریع کرد. این نقشی است که فیس بوک تصدیق کرده و سعی در جبران آن دارد.

از سال 2019 ، فیس بوک 400 میلیون دلار کمک هزینه به برنامه های خبری محلی اختصاص داده است. این برنامه همچنین یک ویژگی را به منظور برجسته کردن ناشران اخبار محلی به نام “امروز در” منتشر کرد. اما این ویژگی که اکنون بخشی از محصول بزرگتر “اخبار فیس بوک” است ، با یک مشکل آشکار خنثی شد: “حدود یک از هر سه کاربر در ایالات متحده در مکانهایی زندگی می کنند که نمی توانیم برای راه اندازی اخبار محلی کافی در فیس بوک پیدا کنیم.” در یک پست وبلاگ

در اوج شکوفایی خود ، Beaver County Times تحت مالکیت غول رسانه های محلی S.W. کالکینز ، روزنامه نگار نمونه اولیه که روزنامه ها را در پنسیلوانیا ، نیوجرسی و فلوریدا اداره می کرد. کالکینز در سال 1973 درگذشت و خانواده اش تجارت را بر عهده گرفتند. اما تا سال 2017 ، نوه هایی که امپراطوری را اداره می کردند خواستار بیرون آمدن شدند و آنها تایمز را به همراه چهار روزنامه محلی دیگر به قیمت 17.5 میلیون دلار به گروه سرمایه گذاری نیو مدیا ، یک شرکت بزرگ مستقر در نیویورک که دارای گیتهاوس مدیا بود ، فروختند. روزنامه های محلی در 36 ایالت

گیت هاوس بلافاصله شروع به خرید خرید و سپس کاهش کرد. میز کپی اولین کسی بود که به گفته یکی از افراد داخلی تایمز که خواست نامش فاش نشود تا آزادانه صحبت کند. سپس ویراستاران مدیر بودند ، زیرا خبرنگاران نیازی به راهنمایی و سپس ویرایشگران صفحات تحریریه نداشتند زیرا ویراستاران اخبار فقط می توانستند بخش نظرات را بدست آورند. و چه کسی نیاز به عکاسان و فیلمبرداران دارد که خبرنگاران آیفون دارند؟

در تابستان سال 2019 ، کارمندان تایمز 55 سال سابقه خود را از یک ساختمان آجری برجسته در Bridgewater جمع کردند و به دفتری نقل مکان کردند که در میان سایر مشاغل در یک پارک صنعتی گسترده قرار دارد. حرکت منطقی بود؛ لیزا میکو ، مدیر اجرایی ، در ستونی در سال 2019 در سوگ آنچه که “پایان یک دوره” خوانده است ، نوشت: ساختمان قدیمی “برای کارکنان کم کار ما بسیار بزرگ بود”.

کاهش اشتراک ها و افزایش منابع خارجی به این معنی بود که دیگر نیازی به چاپخانه داخلی ، کتابخانه یا بخش عکس یا فیلم نیست. کارمندانی که مانده بودند می توانستند در یک اتاق واحد جای بگیرند.

دفاتر جدید آنها فضای مطبوع اتاق خبر را نداشتند – حال و هوای بازدید خبرنگار خبرنگار NBC سال گذشته بیشتر شبیه کتابخانه خالی بود.

البته هنوز اخباری برای گزارش وجود دارد. بزرگترین داستان برای تماشای بحران در بیمارستانهای روستای غربی پنسیلوانیا است که با اخراج و تعطیلی عمده روبرو هستند و کارخانه تولید گلوله های پلاستیکی که به زودی افتتاح می شود و هزاران نفر را به کار باز خواهد گرداند.

خودی گفت: “منابعی که شما برای پوشش واقعی یک جامعه باید داشته باشید ، بسیار دشوارتر از آن است که مردم فکر می کنند.”

آنچه روزگاری بزرگترین روزنامه روزمره حومه منطقه بود ، اکنون کمتر از 10 کارمند تحریریه را در خود جای داده است. این بودجه چند خبرنگار باقی مانده را برای پوشش ضربات از جمله ورزش ، سرگرمی ، سیاست ، تجارت ، جرایم و دادگاه ها باقی می گذارد – زمان کمی به ادامه فعالیت های دولت شهر ، بخش و شهرستان اختصاص داده شده است.

GateHouse در نوامبر 2019 Gannett را به قیمت 1.2 میلیارد دلار خریداری کرد و Beaver County Times به یکی از بیش از 600 مقاله روزانه و هفتگی تبدیل شد که Gannett “جدید” ، بزرگترین تجارت روزنامه متعلق به کشور را تشکیل می داد.

شین فیتزجرالد ، سردبیر ایالت پنسیلوانیا برای گانت و سردبیر سابق مجله Beaver County Times ، گفت که مقاله همچنان به اخبار محلی متمرکز است و در سال 2021 دو خبرنگار اضافه کرده و پیش بینی می کند دو خبرنگار دیگر را نیز استخدام کند.

وی در بیانیه ای گفت: “در حالی كه تحت تأثیر همین شرایط اقتصادی كه منجر به كاهش صنعت ما شده است ، هستیم ، اما همچنان در موقعیت خوبی هستیم كه منبع خبری غالب برای شهرستان بیور باشیم.” “علاوه بر این ، در حالی که ممکن است تعداد کمی پرسنل کم کار در آن منطقه داشته باشیم ، ما عملکردهای پشتیبانی متمرکز را از طریق USA TODAY NETWORK انجام داده ایم تا گزارشگران و ویراستاران محلی بتوانند روی پوشش موضوعات مهم جامعه خود تمرکز کنند.”

اما ساکنان می گویند که کاهش یافته اند. برخی از بزرگترین شکایات در گروه اخبار مربوط به اخبار مربوط به گروه فیس بوک شهرستان بیورر مربوط به مقاله است. در مورد پوشش ، تعصب ، کیفیت و چگونگی تحویل کاغذ ایراداتی وجود دارد (مانند گذشته هرگز در ایوان جلوی خانه نیست!) ، اما بیشترین نگرانی ساکنین هزینه آن است. در سال 2017 ، قیمت یک کاغذ افزایش یافت. سال بعد ، این مبلغ ماهانه 9.99 دلار برای محتوای آنلاین خود قرار داد – خشم بسیاری از مردم این شهرستان که به خواندن مقاله ها به صورت رایگان عادت کرده بودند ، خشمگین شد.

“من نمی فهمم که چرا مردم اینقدر ناراحت هستند. قبل از اینترنت ، همه مجبور بودند برای خواندن روزنامه پول بپردازند و هیچ کس شکایت نمی کرد ،” یکی از اعضای اخطارهای خبری گروه فیس بوک شهرستان بیور در موضوعی درباره دیوارپوش پاسخ داد. “اکنون که شبکه ما در جیب ماست ، مردم تصور می کنند که به طور رایگان از همه رسانه ها برخوردار هستند.”

عضوی دیگر پاسخ داد: “این یک وسیله در حال مرگ است.”

انگیزه های کنار گذاشته شده ، برای برخی از اعضای جامعه خطرات احتمالی گروه رومیگ بیشتر از فواید آن است.

یک وب سایت خبری تحقیقی کوچک ، BeaverCountian.com ، مقالات متعددی را منتشر کرده است که شایعات منتشر شده در این گروه را منتشر می کند.

جان پل ورانسویچ ، که وب سایت خبری محلی را منتشر می کند ، در سرمقاله ای خواستار برکناری این گروه شد: “این همه باید قبل از آسیب دیدن مردم پایان یابد.”

ورانسویچ ، 42 ساله ، که در شهر به دنیا آمد و بزرگ شد ، از دبیرستان بیور فارغ التحصیل شد و سپس “به گفته خودش بالهایش را باز کرد و فرار کرد” تا در صنعت فناوری کار کند. Vranesevich یک وب سایت محبوب رایانه ای تأسیس کرد اما به Beaver County بازگشت و BeaverCountian را در سال 2011 راه اندازی کرد. امروز ، او یک تیم متشکل از شش مستقل – برخی از نویسندگان سابق Beaver County Times – دارد و بسیاری از مراحل جمع آوری اخبار ، از جمله تماس با شهرستان 911 را به طور خودکار انجام می دهد. سیاهههای مربوط و ضبط و رونویسی جلسات عمومی.

پاول درباره وب سایت برنده جایزه خود گفت: “ما منابع محدودی داریم ، بیایید صریح باشیم.” “آیا ما وقت خود را صرف بررسی واقعیتهای نادرستی که منتشر نکرده ایم می کنیم؟ آیا وقت خود را صرف نوشتن درمورد چیزهایی می کنیم که خبری نیست زیرا واقعی نیستند؟ یا اینکه ما وقت خود را صرف تحقیق و نوشتن واقعی می کنیم

اخبار مربوط به موضوعات با اهمیت قابل توجهی که مردم باید از آنها بدانند؟

وی گفت: “سیاست ناگفته ما این بوده است كه اگر شروع به تأثیر گسترده بر روی جامعه كلی كند ، در نتیجه ما باید جامعه را وارد كنیم.”

شایعات کوچک و کوچک دیگر ، مانند شایعات مربوط به سازمان دهنده اجتماع که به دلیل عکس گرفتن در تمرین فوتبال بچه ها به اشتباه به عنوان یک کودک پدوفیل در این گروه شناخته شده است ، ممکن است مورد بررسی واقع نشود ، اما آنها می توانند تأثیرات زیادی بر روی موضوعات مراکز داشته باشند از ادعاهای دروغ

ورانسویچ گفت: “من از افرادی كه گریه می كنند با من تماس تلفنی می گیرم كه ناگهان خود را در میان یك كانون توجه بسیار روشن دریافت می كنند.” “افراد خصوصی که مشغول زندگی خود هستند ، هیچ کاری اشتباه انجام نداده اند و ناگهان با توجه 40000 نفر خود را متوجه می شوند ، به همه چیز از کودک آزاری گرفته تا قاچاقچی انسان متهم می شوند. این می تواند روز شما را مختل کند. “

علی رغم انتقادات ، اخبار هشدارهای خبری شهرستان بیور همچنان در حال رشد است.

رومیگ اذعان می کند که گاهی اوقات ، به ویژه در موقعیت های خبری ، گروه می تواند از کنترل خارج شود ، اما او مصمم است که هرگز نمی خواهد اطلاعات نادرست را منتشر کند.

“آیا می خواهم اخبار جعلی را منتشر کنم؟” او پرسید. “نه. همه ما فقط می خواهیم بدانیم چه خبر است.”

https://www.nbcnews.com/tech/tech-news/duolingo-adds-yiddish-language-lessons-rcna600

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.