موتو C2 و موتو C2 پلاس در چندین رندر به نمایش گذاشته شد

موتو C2

رسانه کلیک – در حالی که شرکت موتورولا در سال جاری میلادی از چندین گوشی هوشمند رونمایی کرده، به تازگی رندرهایی از موتو C2 و C2 پلاس در اینترنت منتشر شده است.

کمپانی موتورولا که به وسیله لنوو مدیریت می شود در سال گذشته از دو گوشی هوشمند از سری C رونمایی کرد. این دستگاه ها موتو C و موتو C پلاس نام داشتند. اخیرا رندرهایی از محصولات جایگزین آن ها در اینترنت منتشر شده است.

به تازگی رندرهای موتو C2 و C2 پلاس توسط 91mobile منتشر شده اند. بر اساس این رندرها طراحی نسل جدید محصولات سری C موتورولا تفاوت چندانی با نمونه های سال گذشته ندارد. این دو گوشی هوشمند اقتصادی از نمایشگر با نسبت تصویر 16:9 بهره می برند (موتورولا موتو G6 و برادرانش به صورت رسمی معرفی شدند).

در اطراف نمایشگر این محصولات شاهد حضور حاشیه های زیادی هستیم. موتو C2 و C2 پلاس به فلاش LED برای دوربین سلفی مجهز شده اند. در پایین نمایشگر موتو C2 عبارت «Moto» خودنمایی می کند در حالی که در پایین موتو C2 پلاس دکمه هوم قرار گرفته است.

در بخش پشتی هر دو محصول جدید موتورولا از طراحی تقریبا یکسانی بهره می برند. بر روی پنل پلاستیکی این دستگاه ها دوربین اصلی به همراه فلاش LED دوگانه قرار گرفته است. در زیر دوربین لوگوی موتورولا خودنمایی می کند.

در سمت راست این دو گوشی هوشمند دکمه های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته اند. هر دو دستگاه در بخش بالایی خود به جک 3.5 میلی متری صدا مجهز شده اند.

با توجه به این موضوع که موتورولا سال گذشته در ماه مه از محصولات سری C خود رونمایی کرد، انتظار می رود در آینده نزدیک با گوشی های موتو C2 و موتو C2 پلاس ملاقات کنیم. این احتمال وجود دارد که از این محصولات در ماه ژوئن رونمایی شود.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این دو محصول منتشر نشده است، با این وجود در آن ها از قطعات فنی ضعیف تری نسبت به دستگاه های سری موتو E5 استفاده خواهد شد (از گوشی های سری موتو E5 رونمایی شد).

click.ir/1397/02/23/moto-c2-c2-plus-renders/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.